Team AniCase

Direktlänk till inlägg 8 maj 2013

uppdatering av senaste dagarna

Av jenny klevebrand - 8 maj 2013 19:46

Måndags var det agility med midas på caseys nybörjakurs men efter att ha konstaterat att hon inte fann agility som någon rolig gren så fick storebror köra hennes sista gånger på nybörjar agilityn.
det är förövrigt väldigt kul att se en hund som är uppe och tävlar i tävlingsklassen köra nybörjar agility men de var kul tyckte vi båda och hade en oerhört trött kille hemma sedan.


 

tisdagen bestod av ett möte på arbetsförmedlingen för ett fas3 möte dvs en heltidsaktivitet då jag fick några att välja mellan så var det en som var tilltalande till mig men inte helt nöjd ändå men får nöja mig med det jag fick.
sedan blev det lite glass på uteplatsen med ett glas vin och senare vart det långispromenad med johans granne och alla 4 hundar.


 

idag har det bara regnat och inte många knop gjorda men kollat på fästingsmedicin åt hundarna då jag fann 2 små äckel på hundarna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny klevebrand - 16 maj 2013 13:25

mina hundar har alltid haft en väldigt speciell relation gentemot varandra som jag aldrig riktigt kunnat beskriva.När jag fick Casey så hade Midas och jag blivit hundattackerade dagen innan och vi båda var rätt skadade,jag var rädd att det inte skull...

Av jenny klevebrand - 14 maj 2013 09:54

Dagens morgonpromenad var i en klass av sig får jag säga.Det drogs nått fruktansvärt åt alla håll, ingen hund som lyssnade på något komando,skällande och morrande på andra hundar mm. men sedan tog mitt tålamod slut helt så alla 3 hundar har varit i...

Av jenny klevebrand - 11 maj 2013 15:08


De senaste 2 veckorna har vi haft johan falk marathon hemma då jag aldrig tidigare sett någon johan falk film så tyckte min johan att de var på tiden att jag såg dem och till en början var jag väldigt skeptisk då jag inte är så förtjust i jakob eklun...

Av jenny klevebrand - 6 maj 2013 22:09


Det är lite kul hur vi redan som barn får en bild på hur den riktigt stora kärleken skall vara genom bl.a Disneyfilmer som t.ex Skönheten och odjuret,Aladin, Lejonkungen mm som alla slutar på liknande sätt dvs att det träffar sin stora kärlek sedan g...

Du!

Av jenny klevebrand - 3 maj 2013 13:56

Du har alltid varit min ögonsten och du har alltid hållt mitt hjärta.du har alltid funnits med mig i vått och torrt i tuffa och lätta tider.när det har varit tufft har du alltid funnits där och stöttat mig och när de har varit lättare har du alltid g...

Ovido - Quiz & Flashcards