Team AniCase

Alla inlägg under september 2012

Av jenny klevebrand - 8 september 2012 21:50

jag vet att jag skulle uppdatera angående hur de gick på caseys start i lydnadsklass 1 men tyvärr får jag berätta att jag inte kom iväg till hennes träning för jag fastnade på akuten pga en urinvägsinfektion from hell så de drog ut på tiden samt att jag hade så ont o var så trött så att jag kände bara att jag kunde inte bege mig iväg för att träna men imorn blir de agilityträning för midas del igen så får uppdatera om det istället och hoppas på att de går bättre denna gången :)


körde lite lydnadsträning imorse på morgonpromenaden och båda hundarna gick suveränt, tillome midas som hatar allt som har nått med lydnad att göra var riktigt taggad och duktig, självklart skötte sig min lilla princessa väldigt bra med och tyckte de var superskoj, så skall försöka köra lite med henne varje dag om jag hinner för jag börjar få ett ganska fullspäckat schema nu med gymträning på måndag,onsdag och fredag,sedan lydnadskurs på tisdag,agilityträning på söndag och capoeiraträning på torsdagar men en liten snabb lydnadsträning skall nog gå vägen =)

Av jenny klevebrand - 2 september 2012 21:32

idag var de dax att köra agility med midas för första gången på 6 månader typ.

det gick sådära för jag var inte i fokus och inte midas heller så nosen gick i backen på midas och matte tappade bort sig på banan så de vart bara pannkaka av hela men får hoppas på att de går bättre nästa söndag.


på tisdag blir de lydnadsdeut för casey i lydnadsklass 1 så de skall bli spännande, skall försöka bli bättre på att träna med henne lite varje dag så hon blir riktigt duktig :)

Ovido - Quiz & Flashcards